tisdag 5 oktober 2010

Skärp dig!

Är på väg till stan (är ju iofs redan i stan) för att kolla efter skärp till både mig och Patrik. Hans har gått sönder och mina är så tjocka så när man drar en tröja över ser det ut som man lagt på sig 3 kg på bara magen! Så jag vill ha fler tunna små skärp som är där för att hålla upp byxorna och inget annat! ;)
Lite pinsamt när man hjälper någon i klassen och så känner man att man visar halva röven, hehe!
Sen tänkte jag kolla med Malin om hon vill äta nått med mig, det kurrar i magen!

Kram kram

2 kommentarer:

Sanna sa...

Tack för kommentaren, ja visst är han för söt!

Vi hade fantastiskt i Dalarna, god mat och trevligt sällskap vädret var inte heller så dåligt. Solen älskar man så otroligt mycket.

Du får köpa skärp på sceondhand affärer jag älskar att köpa en del saker begagnat till en liten peng då kan man ju få 5 skärp till priset av ett!

Ha det bra! Njut av hösten..

Kram //Sanna

Anonym sa...

Näe, va synd att jag inte kunde då ju!! krama
/Malin