torsdag 7 oktober 2010

Seg väckt!

Tack Anna E för tipset! Tanken att permanenta håret en aning har aldrig slagit mig. Det ska jag kolla upp idag vad det kan kosta och vad min frisör tror om det!

Snacka om att jag var trött i morse! Patrik väckte mig 5.30 men det tog honom nästan 10 minuter att få väckt mig! Jag är annars den som går upp nästan direkt. Så han var lite förvånad.
Känner att detta kanske inte kommer bli den bästa dagen i mitt liv men eftersom jag är förberädd på det så tror jag att jag kan förhindra en del jobbiga situationer. Ska bli intressant!

Och i morgon kommer min underbara Hanna och hälsar på över helgen! Det ser jag mycket fram emot! Brukar bli lugnt men ändå händelserikt, precis som jag vill ha det ;)

Ha en fin torsdag alla! Snart är det helg så ta det lugnt och njut av denna dagen!
Kramar!

Inga kommentarer: