söndag 3 oktober 2010

Riktigt bra!

Efter kalaset satte jag igång och städa.. Skulle bara plocka ur och i diskmaskinen men det slutade med att jag röjde fan hela köket och dammade av det, körde en maskin tvätt, jag och Freya städade hennes rum, vi dammsög hela lägenheten och torkade golven! Freya var sååå duktig och tog sin egen mopp och hjälpte mamma att tvätta golven. Det blir ju lite mycket vatten men det är ju bara att jag går efter och torkar upp det. Hon tyckte det var såå roligt! På hennes rum låg det lera över hela golvet.. Hon tog sin sopkvast och dammsugare och försökte städa upp det ;) Sötnöt!
Patrik tömde våran källsortering så nu är det mycket som är borta! Så grymt skönt!
Har håll på i 4 timmar.. hehe! Har även skrivit namn i Freyas alla ytterkläder, hängt tvätt och vattnat blommorna. Känner mig riktigt nöjd =)

Just det! Jag hittade ett par byxor för 179 spänn idag! Det är sällan jag trivs i byxor men dessa var riktigt sköna. Sen köpte jag även en ringklocka. Och nej, inte en till cykeln eller dörren, utan som man har på fingret!
Lööööv it! Check it out!

Inga kommentarer: