fredag 1 oktober 2010

BVC

Idag ska vi till BVC för 2½ års kontrollen. Jag har verkligen längtat efter detta möte då jag har en hel del att ta upp med dom. Jag har skrivit en lista på allt jag vill prata om för att inte glömma bort något och få hjälp!
Jag vet att det är inte Freya som måste ändra på sig eller förbättra sig utan det är jag och Patrik som måste lära oss andra metoder att hantera henne på när hon får sina utbrott osv. På så sätt kanske hon lugnar ner sig och blir lättare att ha med sig ut.

Trots är något som pågått ett tag men det måste ju gå att hantera på något sätt? Jag hoppas då det!
Hon är ju ett energiknippe, envis och bestämd i sig så trots på det..... ja ni kanske kan räkna ut det själva.
Inte konstigt att man ständigt tappar humöret! Jag vill ju inte skälla, gnälla och vara arg på henne men jag kan inte  låta saker hon gör bara vara... Jag är rädd att hon tror att det är okej att bete sig så då fast det inte är det..
Svårt!!!


Inga kommentarer: