söndag 3 oktober 2010

En skön dag!

Igår var jag på Hot yoga igen. Denna gången var det inte lika svettigt för det var en annan instruktör och hon hade inte lika mycket luftfuktighet på. Men nog fick jag svettas ändå ;)
Sen skulle Freya dansa men det gick inge bra.. vi fick gå därifrån då hon inte vill delta, denna gången igen. Hon gillar inte musiken (hon vill inte ha barnvisor hon vill ha rock musik!) men sen är det nog något mer som jag inte får ur henne.. Så vi får se, vi får väl prova någon gång igen och se om det släpper.
Vi duschade tillsammans på gymmet och sen cyklade vi hem i lugnan ro.

Malin kom sedan och vi satt och pysslade lite i köket. Vi bestämde oss för att gå ut och käka på Hard Rock (ja, vi älskar Hard Rock, så är det bara!) och det blev en lyckad kväll! Alla var så där mysiga och njöt av kvällen.
Freya somnade i vagnen och vid 21 tiden åkte vi hem.
Jag och Patrik somnade strax efter 22. Vi är trötta människor jag och Patrik, hehe!

Idag ska vi på 2 års kalas. Men innan det ska jag iväg och leta efter nya leggings/tights. Jag har bara 2 par som jag använder väldigt flitigt och börjar bli lite slitna ;)
Någon som har tips på vart man kan köpa bra och bekväma tights?

Inga kommentarer: