tisdag 5 oktober 2010

Nallekorv!

Det blev skärp till både mig och Patrik. Det enda som gjorde att jag fick dåligt samvete var att det tog sån tid! Skärpet till Patrik gick rätt fort men till mig...Jag vet inte hur många affärer jag var in i innan jag hittade ett i sista stund innan jag skulle åka hem!
Jag slutade 16.30 idag så jag var inte hemma förens 19.00! Så mitt mamma hjärta värkte då jag visste att stumpan väntade på mig där hemma. Varför dåligt samvete tänker du? Jo, för att jag igår var och tränade och kom hem när hon redan sov och så kommer jag hem så sent idag att vi inte hann få så mycket tid tillsammans.
Freya hade dock bestämt att hon och jag skulle duscha när vi kom hem och det gjorde vi! Så vi fick mysa en hel del ändå.

När jag kom hem satte jag mig på knä framför henne och hon tog upp sina små söta händer, strök dom över mitt ansikte och hår ett bra tag och bara njöt! Det gjorde jag också kan jag säga ^_^




Kan man verkligen vara så här söt?!?






Patrik köpte nallekorv till Freya igår... Det blev populärt kan jag lova! Till frukost åt hon bara nallekorv, hehe.
Samma sak när hon kom hem från dagis. Själv tycker jag att den ser lite läskig ut... =P

1 kommentar:

Sanna sa...

Vilken läskig korv... Brr.


//Sanna