lördag 25 december 2010

Skrattar så jag dör!

Freya sa att hon ville gå och lägga sig så farmor följde med henne in till deras säng. Tar ett tag och sen kommer Freya ut till oss som glor på tv och ser skit nöjd ut.
Jag frågade henne vart farmor tog vägen och då svarar hon: "Hon sover!"
Fy fan va jag skrattade! Sen ser jag att även farfar somnat i soffan, så jag skrattade så tårarna sprutade på mig!
Vi beslutar oss för att vi också ska krypa till sängs och jag lägger tillbaka Freya i sängen bredvid farmor. Går ut och när jag vänder mig om ser jag att Freya slänger en kudde över farmors ansikte och hon reagerar inte för fem öre!
Självklart knäcker jag mig igen! Hahaha! Får samtidigt lite ont i hjärtat och försöker lugna mig och berätta för Freya att så gör man inte... Den delen fick dock Patrik ta för jag kunde inte sluta skratta!
Ja, jag är nog lite övertrött för jag skrattar än och Patrik fattar inte vad som är så jävla kul! Han skrattade också dom första 30 sekundrarna men jag, jag skrattar än. 30 minuter senare!

Kram på er!

Inga kommentarer: