fredag 10 december 2010

Fis-attack på bussen!

Igår när jag satt på bussen, satt det en tjej bredvid mig som lägger en smygare och det luktade så jäkla vidrigt! Jag fick lov att stoppa näsan innanför jackan. Usch! Och idag händer samma sak fast nu var det massor av folk så vem vet jag inte men det stank fasen hela vägen hem! Vem kan läcka så mycket? Och kan man helt seriöst inte vänta tills man klivit av bussen?? Sooo Äckligt! Inte okej!!



När vi ändå är inne på ämnet så får jag väl dela med mig av en sak jag råkade göra... För ibland är det verkligen inte meningen!
Jag och Patrik var på PizzaHut. Vi satt och åt och så skulle jag bara sätt mig till rätta. Lyfter på röven och världens brak hörs!
Jag tittade på Patrik, helt paff! Först vågade jag inte säga något sen frågade Patrik om jag fes?
"Jag vet inte", svarade jag. Sen började vi asgarva! Hahaha! Det var ju jag men jag fattade helt seriöst inte det själv! Jag trodde först att det var skinnsoffan jag satt i som byxorna fastnade i men det var jag som fes!
Jag skojar inte, jag vet helt paff själv! Tack och lov så hörde nog inte dom andra gästerna något ;)


Inga kommentarer: