tisdag 28 december 2010

Hej mina vänner!

Usch va tråkigt det är att inte kunna blogga så som innan. Jag får abstinens! Fan va jag saknar min dator.. Har inte gett den till Anders än men ska kolla om jag kan lämna den imorgon.

Våran jul var bra men jag har nog aldrig varit så slutkörd någon gång... *puuh*
Minstingen fick för sig att vakna kl 04 julaftons morgon och väcka hela huset (gick inte att få tyst på han) och sen fullt ös på alla hela dagen. Sen natten till juldagen så är det ös på lillen hela natten! Ja, inte många timmar sömn som ni kanske förstår! Sen kommer tant röd och hälsar på med dunder och brak! Herrejävlar vilken värk! Blev liggandes i svärmors säng och somnade tillslut av smärta... Fy tusan...
Men allt som allt så var det en mysig jul tycker jag. Freya hon var så vacker i sin "nyckelpiga-klänning" som hon kallar den för. Kolla in, vilken sötnos!


Vi glömde såklart våran kamera men Patriks syster har bilder. Får se om jag får tag på några som jag kan lägga upp. Men detta tog jag med min iPhone, så en bild kan jag dela med mig av! 

Imorgon kommer pappa, Tomas och Patrik hit för att fira mini-jul och nyår med oss! Ska bli mysigt. Ska bli riktigt skönt med ett lugnt firande med ;) Det har vi alltid. Mat, spela, dricka och tjöta lite och se på lite raketer! Brukar alltid bli bra =)

Ska försöka blogga lite mer och slänga in någon mer bild. Men helt på banan kommer jag inte vara försen datorn är tillbaka hos sin mamma, hel och fin! Hehe ;)


2 kommentarer:

carrie sa...

Nu får din dator snart bli bra för jag saknar att du bloggar :-(

Så fin er lilla tös var i sin klänning!
Härligt att ni fick en toppen jul gumman!
KRAM

mamma sa...

Tomas han kan handla kläder han...