tisdag 21 december 2010

Go kväll!

Har ränt runt med Anna idag och letat bl.a. gran. Jag tänkte att Rusta har ju garanterat men nej, ingen som jag ville ha! Besvikelse!
Senare dock ville Patrik ha hjälp mer att ta hem lite grejer från jobbet så jag gick dit och sa att vi köper en gran där även om dom inte har den färgen vi vill ha. Men så visade det sig att dom hade kvar!
Så vi köpte den, 180 cm och svart!! Så jävla cool! Glitter var det i den dessutom ;)
Nu har vi pyntat den och den blev så fin! Riktigt skönt med en gran som inte är så galet stor också! Måste försöka få in en bild sen..
Freya blev super nöjd och under tiden vi klädde granen så lyssnade vi på en jullåt med Sean Banan! Haha! Skit rolig ju! Och Freya älskade den, skrattade som en galning och ville höra den om och om igen! Ska se om jag kan lägga upp den med. Får dock bli i morgon.

Nu ska jag söva lite! Kram på er! Och tack för att ni står ut med att det blir lite sådär med bloggandet nu. Hoppas jag får ordning på det snart!

Inga kommentarer: