söndag 12 december 2010

Pizza!

Why god, why?? Why do pizza have to be soooo good?? I can´t stop eat it! Most be the devils work...
Det är fasen sant. Jag älskar verkligen pizza! Det är så galet gott och jag äter det lite för ofta.. Varför kan inte pizza vara nyttigt? Hehe!
Jag tänkte faktiskt börja med en grej jag gjorde när jag gick på dansskolan. Jag gick upp 30 minuter tidigare varje dag för att gå en 20-30 minuters promenad. Det gjorde mig så gott, både i kropp och själ så jag tänkte börja med det igen. Jag går upp mellan 5.30-6.30 varje dag så går jag upp 5.30 samtidigt som Patrik så kan han ta Freya ifall hon vaknar och jag hinner dessutom tillbaka innan han måste börja göra sig klar för att sticka till jobbet. Smart va! ;)

Linda:  Tack va du är go! Ja, jag är ganska smal i ansiktet men tyvärr hänger inte resten av kroppen med i samma spår! Så några kg skulle inte skada att loosa men just nu är jag för lat för att se till att det händer.. Men som sagt tänkte jag ut och gå på morgonen och det gör ganska mycket! Allt bra med dig? Kramar!

Inga kommentarer: