fredag 10 december 2010

Oh..

Damn va trött jag var igår! När jag kom hem så la jag mig i soffan med Freya som kollade lite på tv och jag somnade! Patrik började med maten och när jag vaknade var jag osäker på om jag verkligen hade sovit.. Men det hade jag gjort. Och ändå så gick både jag och Patrik och la oss 20.00! Haha!!
Vi somnade iofs inte då, låg och läste så klockan var 21.30 innan jag somnade. Men det är riktigt gott att få bara ta det lugnt och mysa!

Nu är det jobb, känner för att jobba men ändå inte riktigt precis nu.. Hehe...
Hörs senare! Ska försöka komma med liiite roligare inlägg då =)

KRAM!

1 kommentar:

emelie sa...

Nej, det är sådär.. hehe.. Men båda tycker det är kul och är på bra humör iallafall! Det ska bli skönt att komma iväg lite! Dyrt och fint julbord är det också! :)