lördag 11 december 2010

Åh va fint det blev!

Vi höll på fram till klockan 23 innan vi blev klara med sängen! Men åååh va fint det blev!
Är super nöjd! Den är väldigt stor så ett större rum hade inte skadat men man kan inte få allt, hehe.

Visst blev det fint?!

Detta var vad våra madrasser balanserade på! Ser stabilt ut va ;)

Skruvarna satt inte riktigt där dom borde...

Känns riktigt skönt att vi bytt stomme. Nu behöver jag inte längre vara rädd för att den ska braka ihop! Den nya väger nästan 100 kg så den lär ju hålla, hoppas vi, hihi!

Patrik ska på julbord ikväll så jag och Freya blir själva. Tänkte efterlysa någon att umgås med men det verkar som att Freya börjar bli sjuk... Hostar och ser lite hängig ut. Hoppas det inte är något som bryter ut!
Så ja, vad ska vi då hitta på? Tänkte att vi kollar på film och myser, sen när hon lagt sig tänkte jag scrapbooka lite för mig själv. Mamma vart är du när jag behöver en scrapbooking kompis? Scrapa, chips och öl. Mys! ^_^

1 kommentar:

Mamma sa...

jag är här!! Har 2 stora kassar med prylar att klippa å klistra med men du är inte här.... inte kul att pyssla ensam eller hur?
Saknar dej!