onsdag 15 december 2010

Host, nys, fryser, svettas

Blir hemma med Freya idag. Hon har hostat en hel del och nu var det lite väl för att gå till dagis. Men jag är själv inte så pigg. Hade på gränsen till feber i går kväll men det gav med sig när jag la mig. Dock så har jag lite ont i halsen och nyser, så jag kanske blir kass jag med under dagen.
Freya har bara hostan än så länge.
Undra vad vi ska göra en dag som denna då? Freya kommer säkert bli rastlös... Blir nog att glo på en del filmer och så får vi ta en liten promenad också. Det är bra mot förkylningar att vara ute i friska luften!

Myyyyyys  

2 kommentarer:

carrie sa...

Har du några bra tips på öronvärk?

Krya på er gumman!
Kram

Lenaa sa...

Hehehe, va gulligt att du sitter med lök i örat!
Jag har tyvärr inget bra tips. Jag själv har bara haft det 1 gång men det jag minns var att det var skönt att INTE ligga ner helt när jag skulle sova. Sen att akta sig för blåst och drag, samt kyla. Så på med mössan gums! ;)
Kramar!