måndag 20 december 2010

4 dagar kvar!

Hejsan på er!
Idag ska jag till arbetsförmedlingen, ringa skolan, skicka in papper till a-kassan och fastighetsskötaren har jag redan pratat med. Sen ska jag slå in julklapparna och städa så jag har allt saker att fixa med idag!
Känner mig dock hmm..trött eller mer seg kanske? Freya har varit som en igel på mig inatt så jag fick lägga mig i fotändan tillslut för att få lite lugn och ro! Är så trött på det men vad ska jag göra? Jäjä!

I lördags så var vi på fest hos våra vänner Malin och Anders. Det var riktigt mysigt, lugnt och sansat med massa goa grejer att tugga på och hemma gjord glögg! Freya var såklart med och hon var så taggad över att få gå på fest må ni tro! Hehe!
"JAG ska gå på fest hos Malin och Anders! Anders, han bits inte, han är snäll!"
Och som hon skrattade och åt! Hon hade verkligen kul och deckade sedan i min famn runt 20.30 tiden.
Vi var så stolta över henne, hon var så duktig! Inget gnäll utan bara en massa skratt och mys! Fler sådana dagar vill vi ha! =)

Ska ta och göra ett ryck tror jag.. Ha dä!

Ps. Är det jättetråkigt att det inte kommer upp några bilder?

1 kommentar:

Jeanette sa...

Låter som att ni haft en toppen dag :)
Saknar dig tjejen och våra pratstunder :(
Många kramar från en din vän långt borta ;)