onsdag 5 maj 2010

Vattenläcka!

Vi hade vattenläcka i källaren på jobbet idag. Ujuj va många liter vatten det var! Flera hundra liter. Helt sjukt. Fick stå med vattendammsugare och typ alla moppar vi har för att få upp det. Tog några timmar. Men vi fick bort det och skönt var väl det. Tror det mesta ändå klarade sig, några pärmar som blev blöta men inget som blev total förstört iaf!

Än så länge går det ganska bra med min LCHF-diet. Vägde 57,7 när jag vägde mig i morse och det var var några år sedan den låg under 58 kg! Woho! Det gjorde att jag blev ännu mer taggad så nu kör vi! ;)

Shit, hörde ett skit skumt ljud utanför fönstret och undrade va tusan grannarna håller på med. Lät som att dom stod med högtrycken och gjorde rent plastmöbler. Men när jag kikar ut för att kolla så är det en luftballong utanför fönstret!! Haha! Fick en smärre chock! Va fan kom den ifrån? Coolt var det.
Jag är höjdrädd men jag skulle vilja åka på en lufballongstur. Verkar så häftigt!
Skulle ni våga?


Inga kommentarer: