måndag 3 maj 2010

Beach 2010??

Började lite lätt förra veckan men från och med idag kör jag på mer hårt. Jag lyckades gå ner 4 kg förra året så då ska jag väl lyckas denna gången med? Det är inte så att jag har gått upp alla dom 4 kg, jag ligger kvar på mina 58 - 58,5 kg MEN jag vill gå ner iaf 3 kg till.
Beach 2010 kanske det inte blir rikitigt men man kan ju alltid försöka =) Är nog lite sent ute för det men det kan ju bli bättre iaf.
Min granne Anna har Zuma dvd som jag har lånat. Det är helt okej, lite långtråkigt kanske för min del men det funkar bra! Den är på 45 minuter så det är en bra längd med tycker jag. Så ska försöka köra den typ varannan dag eller så. Ska försöka ta mig ner till gymmet också.. men som ni vet innan så går det inte alltid att ha med Freya dit till barnpassningen eller så är inte Patrik hemma och kan passa henne. 1 gång i veckan ska jag nog ändå lyckas med tycker jag.







Äter som så att jag tar bort så mkt kolhydrater jag kan. Bröd, pasta, ris, potatis, sötsaker osv. Massa kött och massa fett! ;) Det gillas, hehe.
Jag kommer dock äta knäckebröd. Jag älskar knäcke bröd så det får stanna! Kommer även unna mig saker om man blir bortbjuden, folk hälsar på osv. Det är ju ändå vår och snart sommar så någon glass måste man ju kunna ta!
Hoppas det sätter fart ganska snart, man vill ju ha resultat ganska fort så man blir pigg på att fortsätta.
Så nu tutar och kör vi! Är det fler där ute som håller igen lite?
Kramar

Inga kommentarer: