lördag 8 maj 2010

Uppsala, snart kommer vi!

Äntligen fick jag biljetterna bokade. Den 4 juni - 7 juni åker jag och Freya till Uppsala för att hälsa på Hanna och Jimmy (och så katterna såklart!). Det ska bli så kul!
Anledningen att det tog sådan tid att boka var för att när jag kollade biljetterna för typ 2 veckor sedan så slutade det på runt 1200 spänn för mig och Freya! Och Freya kostar bara 10 kr... Så det var lite väl dyrt tyckte jag. Men nu hittade jag för 797 kr ist! Liite bättre! Saknar dig Hanna!

Vägde mig imorse...Det är helt sjukt men jag har gått ner ca 1,2 kg på 5 dagar! Nu låg den på 56,8! Kan inte säga att jag märker så stor skillnad på kläderna än men något är det ju som har försvunnit!
Jag har ändå fuskat.. Jag har ätit blåbärspaj med glass, lite mörk choklad med nötter i (vilket är ganska okej ändå!), i soppan i skolan var det broccoli och potatis och en cider slank ner igår. Skönt att jag kan äta lite gottit också och ändå se sånna här bra resultat! För jag vägrar att inte kunna unna mig sånt. Det är en del av livet, så länge det är i måttliga mängder!

Patrik har tappat bort sin handkontroll till x-boxen så ska hjälpa honom att leta...Kanske kan det vara Freya som gömt den?

Kram

1 kommentar:

Hanna sa...

gillar, gillar massor!! :)