lördag 1 maj 2010

Daddy is here!

Igår kom pappa hit. Alltid lika kul! Vi handlade lite, käkade god mat som pappa gjorde och sen glodde vi på film. Jag gick dock och la mig rätt tidigt för jag somnade i soffan, hehe. Bra sällskap jag är då! Men går man upp 5.30 varje morgon så orkar man inte vara uppe allt för länge på kvällarna =)
Idag tänkte vi dra in till stan om vädret tillåter. Så vi hoppas på att det inte regnar hela dagen. Och kanske blir det att grilla ikväll. Mumms!

Freya sa precis att morfar ligger och sover i bollhavet....hmm vet inte om jag tror helt på det, haha!
Hon smet upp här i morse med, stängde dörren till vårat sovrum och så hörde jag att det prasslade i vardagsrummet. Går upp och kollar vad det är hon pysslar med och ser att hon fått upp Patriks påse med läkerol som hon står och tuggar i sig, haha! Lakrits med såklart. Hon gillar verkligen lakrits!
Freya är inne hos morfar nu och hörde att hon sa att vi skulle åka hans bil idag. Hon älskar verkligen att åka bil! Morfars blåa bil som hon säger ;)

Slänger in en fräck bild på min kära far!

Reine Last
I´m forever blowing bubbels!

Inga kommentarer: