söndag 16 maj 2010

Nervös

Usch, jag känner mig nervös iför imorgon. Vi ska förmodligen ha samtal med dagis då och ja, jag vet inte vad jag ska säga mer för att få dom att fatta att detta inte är okej!? Kommer dom be oss om ursäkt eller göra ännu mer motstånd?
Vill inte jobba imorgon, vill bara ligga i sängen och hoppas på att dagen går fort och smärtfritt. Jag vill inte lägga energi på att bråka med folk nu när jag börjar må bra igen! Fan..

Freya sover redan. Hon somnade kl 18! Försökte väcka henne men hon var så trött att det nästan inte gick. Tänkte att det var lika bra att låta henne sova för annars så kommer hon bara bli övertrött och då blir det bara jobbigt för oss alla. Så jag  hoppas att hon inte vaknar mitt i natta nu bara! Det får jag ta isf.

Vi hade en sån vacker dag här i Göteborg igår. Vi gick upp i skogen precis utanför oss och här är några fina bilder ifrån det!


1 kommentar:

Mamsen sa...

Jättefina och vårliga bilder... men P får allt raka sej!! Ser ju ut som en gammal tomte där i skogen.
Allt fixar sej.. antingen löser andra det eller så får du lösa det själv. Kram gumman