söndag 30 maj 2010

Morsdag!

Patrik var snabb upp med Freya imorse. Efter en stund så kommer dom in med ägg och bacon och ett glas mjölk till mig! Så gott!
Och Freya kryper upp bredvid mig och säger: Grattis på morsdag mamma!
Sååå gulligt! Älskar min lilla familj!

Vi ska strax ut på cykelutflykt. Vi ska cykla längs havet och ha lite picknick och njuta av dagen tillsammans. Härligt!

Jag har så ont i ryggen... Ni vet när man sovit och man vaknar och det känns som att organen värker och har flyttat sig typ? Så har jag men nästan varje dag sen i september! Så jag ringde VC och frågade vad det kunde vara. Högst troligt är det en inflamation i ryggen som jag fått och bara för att jag väntat så länge så kanske jag kommer behöva sjukgymnastik...hmm.. Ska gå dit i veckan så dom får kolla på mig. Smörjer jag med Zone så känns det bättre ett tag men det kan man ju inte använda hur länge som helst. Freya vill så gärna att jag ska bära henne men då får jag tok ont...

Aja nu ska vi sticka!
Kram på er!

Inga kommentarer: