tisdag 4 maj 2010

Sjukt trött

Natten var ingen höjdare. Ingen av oss sov bra men varför vet jag inte. Alla var oroliga hela natten så alla har också varit väldigt trötta hela dagen. När jag kom hem så la jag mig i sängen med datorn för att vila men ändå hålla mig vaken genom att spela spel osv. Meeeen, det hjälpte inte.. Jag somnade och vaknade 14:04.. Kollade klockan tänkte jaha och så blundade jag igen. Efter 2 minuter vaknade jag till igen och tänkte "Vad var klockan igentligen? Jag ska ju hämta Freya på dagis!"
Helt väck i skallen gick jag upp, gick på toa och tog det hur lugnt som helst. Kom sen på att jag skulle ju hämta Freya, jag har ju brottom! Drog på mig skorna och snabbt iväg.
Jag skojar inte, jag såg nästan ingen ting för min hjärna och ögon sov ännu. Stötte på grannen men orkade inte ens titta på henne för jag var så borta. Kom fram till dagis 14:15 och minns knappt hur jag tagit mig dit och snygga sovränder i ansiktet.. Förklarade att jag somnat och därför jag var lite sen och inte så kontaktbar, hehe. Freya var precis lika dan. Så sjukt trött, orkade inget, ville inget. Fick inte byta blöja, hon ville inte klä på sig, hon ville inte sitta i vagnen, hon ville inte gå. Hon bara grät och grät.
Så vi gick raka vägen hem och la oss i soffan. Då hade vi båda piggnat till lite iaf så vi har inte sovit mer (även om jag gärna hade gjort det).
Patrik kom hem också helt slut men han fixade mat och sen har vi bara glott på tv. Nu ligger dom båda i sängen sen 20 minuter tillbaka och jag ska strax slå följe.

Hoppas denna natt blir bättre, behöver min skönhetssömn ju! ;)
God natt med er!

Inga kommentarer: