lördag 29 maj 2010

Är så glad idag!



Jag är så jäkla glad idag! Ny grym telefon, svärmor och svärfar kom och kidnappade Freya vilket är väldigt skönt för oss. Hon är så trotsig just nu och vi behövde verkligen ett litet break. Ovanligt för oss med att någon bara dyker upp sådär och tar med henne! Tror hon med tyckte det var skönt....hon släppte inte farmor, bara kram och kram och krama henne! Gullunge!
Dom skulle bara in till stan å käka och så men det är ändå en stund som vi kan slappna av! =)
Det tackar vi för!

Börjar må bättre med förkylningarna också så det är grymt. Ja, jag mår bara så väldigt bra idag och som ni vet så var det länge sedan! Det är så gott att jag äntligen börjat få tillbaka mitt liv! Det är jag som har kontrollen igen!

Kram på er och ha en underbar lördag!

Inga kommentarer: