onsdag 19 maj 2010

Min fanclub!

Städa i biblioteket igår och tror ni inte att min Lena-look-a-like-Alice-i-Twilight-fanclub var där och smög bakom bokhyllorna! Fnittrade och hade sig. Sen gick dom ut, kom tillbaka efter några minuter och sa "Men hur ska du kunna hitta den boken" och så tokfnittrade dom. Känns bra konstigt att dom förföljer mig bara för att dom tycker att jag är lik en kändis, haha!
Sen hade dom varit till receptionen också och frågat efter mig. Det tog bara 3 minuter innan receptionsiten fick ur dom vad det var dom ville under allt fnittrande. Ojoj..

Fick veta också att det var en unge som hade spytt på en toalett och självklart var det "min" toa...Blä!!
Jag och en vikarie gick dit för att ta reda på det. Vi hade munskydd dubbla handskar och massa papper och ytdesinfektion!! Det var inte så farligt MEN varför spyr folk i handfatet??? Så jävla äckligt och det blir ju stopp! Spritade händer och armar så mycket jag bara kunde och flera gånger samt bytte tröja, för jag vägrar bli magsjuk! Vitpeppar käkas det nu med! =)

Mamma kommer imorgon och stannar över helgen! Ev. kommer storebror Tomas med också och kanske kanske min brorson Alex. Jag hoppas att dom alla kommer men det verkar inte riktigt så.. Vi får se!
Ska bli kul iaf!!

Freya är helt galen i att plocka blommor just nu. Det tog nästan 1 timme att komma hem för att hon skulle plocka alla blommor hon såg. Haha! Hon hande lite svårt att få med sig alla men hon gjorde det. Bad inte mig ta dom eller något. Hon släpade med dom alla hem och satte dom i vatten =)
Tog ett kort med mobilen, får se om jag lyckas ladda upp det här.

Vi har sommarvärme här i Göteborg nu! Gött som fan! Det är helt underbart och har gått utan jacka både igår och idag (även 6.30 på morgonen!). Härligt! Du är så efterlängtad sommar!! =)

Inga kommentarer: