lördag 29 maj 2010

JJJJAPP!

Vårdcentralen såg att Freya var lite röd i örat men inte så mycket mer. Han sa att det självläker väldigt fort på så små så hon behöver troligen inte pencillin, men han skrev ut ändå som vi kunde hämta ut ifall att hon skulle få ont i öronen igen på kvällen/natten. Det fick hon inte som tur var! Hon hostar så hon nästan spyr men annars börjar det gå åt rätt håll. Sakta men säkert..

Vi åkte in till stan i torsdags för att kolla efter sandaler till Freya. Vi hittade ett par skit bra men just  Freyas storlek är slut i HELA Göteborg! Helt sjukt! Snacka om att vara en populär sandal. Så det blev inga skor till Freya...
MEN till mig blev det en ny pryl. Min underbara Patrik köpte en iPhone 3G s till mig (dels som morsdag pressent)! Helt sjukt men sant! Jag är så himla glad! Har velat ha en bra länge nu! =)
Så jag har nytt nummer nu. Det gammla kommer jag ha kvar men använda mer som hemtele. Så om ni inte får tag på mig på den nya så finns det gammla nr att ringa till. Jag kommer skicka ut nr till alla på min lista idag, men skulle ni inte få så skriv här och erat telefonnr så fixar jag det! =)


Inga kommentarer: