söndag 4 april 2010

Victory!!

Jaaa! Jag har äntligen efter 2 år besegrat över vårat enorma tvättberg! Har försökt bli av med den så jävla många gånger och aldrig lyckats. Idag, kände jag att jag hade tid över och bokade tvättstugan och har haft sånt flyt att det hela tiden varit någon ledig som jag kunnat ta, så tack vare det så har jag bara kört på och lyckats beta av detta berg! Körde två maskiner hemma också.. Vågar inte berätta hur många maskiner jag har kört idag. Är inte ens säker själv, tappade räkningen. Men nu är skiten borta! Lycka!
Det enda problemet med att vi fått allt tvättat är att vi knappt får plats i garderoberna längre..haha! Vi måste ta och flytta om lite imorgon tror jag och Freya behöver hen helt ny garderob. Det är knöfullt! Finns nog en del att rensa undan med som hon inte längre kan ha. Men det får jag ta tag i imorgon.

Har också hunnit med att stryka alla sängkläder jag har tvättat och diskat och plockat undan en massa leksaker som låg överallt. Vi hade våra nya grannar över på lite tacos och Freya och deras son went crazy med hennes bollar till bollhavet så det var bollar i hela lägenheten, hehe.
Det var riktigt trevligt och barnen leker så fint ihop. Dom går på samma avdelning på dagis så dom känner ju varandra lite sen innan också vilket gör sitt tror jag.
Vi har så mycket gemensamt med grannarna. För en gång skull så blir folk glada när vi sätter igång vår rock musik och berömer oss över våra filmer. Riktigt kul att vi äntligen hittat folk som är som oss!

Det blev ingen påskkärring utav Freya. Eller jo, men vi gick aldrig till grannarna för vi klädde ju ut henne på fredagen och det var ju på lördagen man skulle ut, så vi hoppade över det och tänkte ta det dagen efter ist men blev aldrig av. Självklart tog vi kort på henne när hon ändå hade all utstyrsel på sig!
Hon var dock inte på så bra humör..





















Nu är hon gladare och dansar för fullt (och bytt om)





















Vi har haft en fin fin påsk och tänker njuta av att få vara ledig en dag till!
Hur har ni haft det?
Kram

Inga kommentarer: