onsdag 7 april 2010

Påsklov = Storstädning

Ungarna har ju påsklov vilket innebär storstädning för oss i Service Teamet. Är rätt kul tycker jag, man kan umgås och hjälpa varandra och ta tag i sådant men inte hunnit innan. Man får ju hoppas på att lärare och barn märker att vi gjort så fint sen.. Meeeeen det vette tusan.
Vi flummar ganska mycket iaf, hehe. Vi fick den gryma idén med att lägga ansiktet i kopiatorn och kopiera. Jag var den som fick mitt face printat och oj, haha! Vilken bild! Jag såg ut som ett spöke ;)
Sen satte dom upp den bilden på dörren i vårat städrum, hehe. Två till i Teamet kopierade sina ansiktet sen. Får se men misstänker att dom också sitter på dörren när jag kommer imorgon!
Och efter jobbet ska vi spela badminton! Jag hoppas verkligen att jag kan vara med.. Beror helt på om Patrik jobbar eller inte och vart han jobbar. Idag så fick han hoppa in och jobba mellan 16-20 och blir det samma imorgon så kan jag säga tack å hej till badmintonen.. Så jag hoppas verkligen att han jobbar dag eller inte bli inkallad alls så han kan hämta Freya på dagis. Hade varit så kul att göra något med mina arbetskamrater så man får lära känna dom på ett annat plan.

Vill inte klaga meeen... det är väldigt dålig med kommentarer här tycker jag. =( Har alla tagit påsklov från min blogg? I hope not!

Kram på er

4 kommentarer:

sara sa...

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg?:) Lämna då en kommentar här http://gaddii.blogg.se/2010/april/tavling.html och denna vecka får du lämna hur många kommentarer du vill :) <3

Mamma sa...

Jag läser!!!

sara sa...

då får vi hålla tummarna nu :) hihi. allt bra annars med dig?:)

Linda L sa...

hehe nja inte påsklov ;)
läser men erkänner dåligt kommentar lämnande :p
hur är det med dig lena?? allt bra??
länge sen vi pratade.. har ju blivit av med mina nr igen på mobieln... kan jag få ditt nr igen :)
taffel linda här vettu ;)
puss o kram