söndag 11 april 2010

Shopping!

Stack iväg på en shopping tur helt själv idag. Det var riktigt skönt och jag hittade en massa fint!
Det blev ett linne, en t-shirt, en långärmad tröja, tjocka byxleggings och ett skärp. Allt det för bara 634 kr! Hittade en hel del på rea och var det inte rea så var det rätt billigt ändå. Jag är nöjd!

Kom nyss på att jag ska ju på inervju imorgon hos Rusta.. Jag har många frågetecken som måste klarnas upp.. Hmm.. ja, vi får se vad dom säger.

Har varit så vacker väder idag. Patrik mecka med sin cykel och jag å Freya leta myror som fick krypa upp på våra fingrar. Mycket intressant tyckte Freya! Jag satt utan jacka ett tag, enbart t-shirt. Solen värmde så gott. Det blåser lite för kallt ännu men en liten stund i en värmande sol var inte helt fel. Längtar som tusan till våren slagit till ordentligt. Gör inte ni?

2 kommentarer:

sara sa...

härligt att höra :) är det lätt att fixa bostad och jobb där? för här på gotland är det typ kris just nu känns de som. har man jobb skall man vara glad typ.. har hört mycket bra om gbg :)

måste bara säga att jag älskar dina bilder i din header :) super fina!!

sara sa...

okej, aa de är verkligen jobbiga tider nu tyvärr. men hur tror du att de är inom klädaffärer? vilka klädesbutiker finns i gbg bland annat liksom :) har ni typ monki, gina tricot topshop?:)

okej verkligen super fina :)<3