tisdag 13 april 2010

God morgon!

God morgon. Sitter och äter frukost och ska strax till jobbet.

Var på intervju på Rusta igår. Det gick bra förutom att när jag ev ska jobba där så har dagis stängt och Patrik semester. Och vi ska ju åka på semester för första gången så då vill ju inte jag behöva jobba typ varje dag! Så det känns inte alls bra detta. Dom var också väldigt klara med att det bara gällde dessa veckor och inget mer efter det. Hmm... känns ju inte så kul. När man precis är har kommit in i det så är det bye bye! Och så är det bara 50 %.. Nej, då tar jag heldre så mkt jag kan på det jobbet jag har nu som dessutom är bättre betalt!

Nu måste jag kila.. Ha en underbar dag i vår solen!
Kramar
L

1 kommentar:

sara sa...

låter bra de :) ja nu flyttar jag med min mamma. eftersom jag har funderat på att flytta efter sommaren så bor jag fortfarande hemma :P

om man vill hitta bostad i göteborg vad är det bästa sättet att söka?