fredag 2 april 2010

Intervju!

Glad påsk alla söta!

Igår när jag jobbade så ringde mobilen. Det var Rusta här i Sisjön som ringde. Jag cyklade ju runt i höstas och jagade jobb som en galning och NU ringde dom. Dom undrade om jag var intresserad att jobba som sommarvikarie. Såklart att jag är! Jag har ju mitt vik nu som är fram till slutet av Juni men jag vet inte ännu om jag kommer få förlängt, hur mycket dom kommer behöva mig som "behovare" så jag måste ju ta det jag kan få. Så jag ska på intervju den 12 April! =)
Rusta i sig känns sådär, är ju inte min favorit butik direkt, är heldre kvar på skolan men jag måste ju som sagt ta det jag kan få. Kanske jag får två jobb?

För en vecka sedan så var jag till tandläkaren. Har inte var där sedan det var gratis så alltså över 4 år sedan! Jag trodde det skulle bli ett dyrt och smärtsamt besök som skulle resultera i fler sådana besök men icke! Jag fick berömm! Tandläkaren tyckte att jag hade så fina tänder, så jag behöver inte komma dit igen förns om två år. Gött! Och billigt blev det med. 189 kr! Haha! Hade räknat med minst 500 kr men pga bidraget från staten man får så hade jag 600 kr att utnyttja så det var ju kanon. Det behöver inte vara så dyrt att gå till tandläkaren trotsallt!

Långfredag och jag tänkte klä ut Freya till påskkärring, hihi. Sen tänkte vi gå till några grannar och önska dom glad påsk. Hoppas Freya kommer tycka det är kul. Det tyckte då jag när jag var liten. Lägger upp bilder sedan på henne som påskkärring.

Hoppas ni får en underbar påskhelg med godis, ägg och någon nubbe ;)
Kramar
L

Inga kommentarer: