onsdag 28 april 2010

Lånat bil

Jag och Patrik fick ett ryck idag. Vi ville åka till Ikea och köpa det vi skulle ha till köket samt att vi behövde storhandla. Det ekade i både kyl och frys. Vi jagade chaufför/lån av bil men ingen lycka. Sen så frågade jag min vän Anna och vi fick låna deras bil. Jag har varit på henne om att åka till Ikea hela helgen så ville inte tjata mer på henne (dom är dessutom sjuka) men skickade iväg ett sms och frågade ändå. Och vi fick låna deras bil!
Vi har inte känt varandra så länge, bara sedan Januari, så att låna ut sin bil det är schysst!
Vi har verkligen kommit nära varandra. Anna och jag går så bra ihop, även våra barn och våra karlar funkar bra ihop så det är kul! Är verkligen glad att dom flyttade hit =)
Tack för lånet ännu en gång!

Pappa kommer på fredag och jag längtar som en tok som vanligt när han ska komma. Älskar verkligen när min familj kommer och hälsar på. Saknar dom jämt och vi har så ofta roligt tillsammans när dom är här. Max 3 månader, sen brukar jag inte orka vänta mer. Då måste jag träffa dom! Så antingen kommer någon ner eller så åker vi upp.

Är trött trött trött men snart är det helg så det är bara att härda ut =)
Sov gott!
Kram
L

Inga kommentarer: