onsdag 14 april 2010

Fått färg

Igår när vi var ute från 2 - 5 så fick jag färg på kinder och bröstkorg. Idag så la jag mig i grannens solstol på hennes uteplats (ja, jag får sitta där) och solade 1 timme innan jag skulle hämta Freya på dagis. Drog ner axelbanden drog upp linnet och leggingsarna. Hoppas jag fick lite färg =) det känns då på bröstkorgen att jag fått det. Smörjde in mig idag för jag vill inte bränna mig det första jag gör. Ska ta det långsamt så att det blir en fin solbränna =)
Smörjer in Freya med för vill INTE att hon ska bränna sig. Solhatten åkte på också men tyvärr var den för liten, så det blir att skaffa nya inför sommaren! Längtar....sol, brun hud, bad, grillning (dregglar som Homer), bärs, sena kvällar och inte så mycket kläder! Trött på jacka å vantar å skit. MEN nu har det ju varit kanon och jag har njutit för fullt!

Är riktigt trött idag. Slog till runt 4 så vi gick in 30 min senare. Kanske för mkt sol på en gång som gjorde mig så trött. Så ska försöka lägga mig tidigt.


Slänger in en söt bild på Freya som jag tog förra veckan när vi var ute.

Inga kommentarer: