lördag 10 april 2010

Badminton!

Jag blev så glad för vi ändrade dag från torsdag till fredag så att jag kunde vara med och spela badminton. Patrik är ju hemma varje fredag med Freya så då kunde jag spela i lung och ro. Det var riktigt kul! Jag slängde mig som en galning efter bollen (?) och gjorde några snygga räddningar, hehe. Jag var den som låg på golvet stup i kvarten ;)
Det kommer nog bli fler gånger vi gör detta!

Snacka om storstädning vi gjort på skolan! Det är så fint överallt! Det värsta är ju att det kommer inte vara länge.. men men, det kommer vara fint över helgen iaf.

Jag mår äntligen bättre! Tabletterna har börjat göra sin verkan. Har mina mindre bra dagar ännu men det känns inte lika hopplöst som innan och har kunnat börja njuta av livet lite mer! Är så glad för det!

Det är riktigt vackert väder ute idag! Sol sol sol och inga moln! Var samma igår men var ändå ganska kallt så jag hoppas att det är lite varmare idag. Patrik ska jobba idag några timmar så jag och Freysan blir själva ett tag. Undra vad vi ska hitta på? Jag är bra sugen på att shoppa men Freya tycker det är mindre kul. Funderade på om vi skulle åkt och badat men när det är så här fint väder så vill vi inte vara inomhus. Vi får se vad dagen har att bjuda på!

Inga kommentarer: