tisdag 30 november 2010

Tror jag blir galen!

Kommer till dagis och upptäcker både det ena och det andra. Först ser jag att Freya har på sig en extra krage men INTE hennes... Jag köpte ju en svart för någon vecka sedan som hon inte ens hade 1 dag på dagis innan den var borta! Sen nu i helgen köpte vi en ny, rosa för att den skulle synas och inte lika lätt komma bort. När jag kramar om henne ser jag att hon hade en svart på sig. Vi gick in och i hennes fack ligger hennes krage! Tog av henne den hon hade på sig och drog på henne sin egen. Då ser jag att hon har bara understället på sig. Byxorna jag tatt på henne på morgonen låg i hennes fack. Så hon har varit ute i enbart underställ och overall! 
Kanske inte är så farligt då barn rör mycket på sig men ändå. Freya som precis varit sjuk dessutom! 
Jag var inte glad kan jag säga. Skulle ifråga sätta fröken men hon satt i telefon och jag orkade verkligen inte vänta på att hon skulle bli klar.... Ska fråga dom imorgon varför hon inte hade sina byxor på sig och VARFÖR dom hela tiden tar på Freya en massa kläder som inte är hennes!? Jag har ju tagit dit en massa ombyten så kläder har hon! *suck*

Inga kommentarer: