söndag 7 november 2010

Ibland blir det en vändning

När vi kom fram till bowlingen igår så fick jag veta att Freya (som åkte bil med farmor och farfar) hade spytt ner sig totalt! Inga extra kläder hade vi med heller så svärmor fick gå iväg och köpa nya medans Freya satt naken, inlindad i sin filt i vagnen. Stackars mammas flicka!
Vi blev såklart oroliga för att det var magsjuka men svärfar hade tydligen kört rally mer eller mindre så vi misstänkte att det var nog åksjuka! Ja, vi hoppades då på det!
Om hon skulle spy igen så skulle vi ställa in allt och åka hem. Det gjorde hon inte och piggnade sedan till och stojade! *Skönt* Hon somnade sedan i min famn... Hon har lagt sig "sent" och gått upp tidigt så hon har varit så himla trött.

Bowlingen, ja för mig gick det riktigt kasst, haha! Jag brukar kunna få någorlunda poäng men detta sög. Kom sist av alla.... Jaja, kul var det ändå! =)
Sen drack vi lite gott och gick vidare till Hard Rock. Jag älskar Hard Rock men servicen och maten var riktigt kass! Har aldrig varit med om att det varit så dåligt där =( Riktigt tråkigt.... Men men, vi hade trevligt och satt där i 3 timmar innan vi gav oss iväg hemåt. Jag kände att jag ville hem med Freya för hon var så trött och luktade inte mumma direkt.. Svårt att slappna av när man vet att hon inte mår så bra, samt oron över om det verkligen var åksjuka eller inte.

Tack alla ni som var med och friade mig. Trots att mycket inte blev som vi ville så var vi samlade och det är det som betydde mest   




Här kommer bilder från gårdagen och sen gör jag ett till inlägg med bilder ifrån hela helgen. Blir så mycket på samma annars!





Tord gömmer sig bakom Patrik

Fight!

Pappa satsar på en strike

Tompa 

Freya somnade i min famn

Patrik   


Anders, Carina, Tomas, Tord, Patrik, Reine, Patrik, Carina och Malin

Jag och Anders

Jag

Något som är fel gubben? 

Tomas tröttnade på sällskapet och tog sig en lur

En trött Freya   


Vad var tanken med denna bilden egentligen?

Japp, still sleeping! Hehe!


Nej men, titta vem som är vaken! Bus med Anders



Inga kommentarer: