måndag 15 november 2010

Blev hemgång



Jag åkte hem efter lunchen idag. Klockan 1 var jag hemma och låg i sängen till klockan 4 tills Patrik ringde och frågade om jag kunde hämta Freya då han behövde handla.
Jag har ännu inte fått feber men har dom symptomen. När jag vrider på huvudet/ögonen så hackar det lixom och jag känner mig lite lätt yr. Lätt huvudvärk och halsen känns lite lätt också.
Tycker det är så svårt att avgöra om man ska vara hemma eller inte. Känner att jag inte är helt bra och det är väldigt jobbigt att vara i en stökig skolmiljö samtidigt som jag inte är så pass dålig att jag inte orkar göra någonting alls. Svårt!




Patrik är så go. Han håller på och gör en kyckling soppa till mig/oss! Jag älskar kyckling men inte han. Ändå gör han en kyckling soppa till sin lite krassliga fästmö! Hans tanke var också att om jag blir hemma imorgon så kan jag lätt bara värma på lite soppa så jag slipper tänka på det! Tack min fina älskling! 

Inga kommentarer: