fredag 19 november 2010

Möte

Har varit på möte med henne igen för att prata om Freya. Detta mötet kändes mycket lättare även om det andra var en befrielse. Vi fick bekräftelse och idag fick vi berätta att vi märkt skillnad på Freya men att vi kan göra ännu mer. Så i med en högre växel nu Lena!

Freya har blivit lugnare, inte alls lika stissig som innan. Den mest uppenbara skillnaden var när jag pratade med en av Freyas dagis fröknar som sa att hon hade varit ovanligt ledsen en dag. Jag berättade då om att hon är väldigt klängig och vill bli matad osv, och då sa hon till mig:
"Ja men Lena, gör det då!" 
Och det gjorde jag och så mycket irritation som släppt bara för att jag gav med mig och matar henne om hon vill det och bär på henne (om jag inte har ont i ryggen då). Det har gjort henne mycket lugnare och gett mycket bra resultat! Och då har detta bara pågått i 3 dagar!! =)

Så lite det behövs för att allt ska fungera så mycket bättre!

Inga kommentarer: