torsdag 25 november 2010

Försäkringskassan

Jag ringde dom igår för att få klartecken i vad som gäller ang min sjukpenning och jag fick väldigt oroliga svar. Jag var rädd för att jag skulle få väldigt lite, trots att jag har arbetat i 1 år och nu dessutom har ett fast jobb (men ändå inte eftersom jag återanställs varje termin). Så hon jag pratade med skulle be en mer insatt person ringa upp mig idag och av den personen fick jag klara besked och positiva sådana! Underbart!
Jag har haft en del otalat med dom innan men nu tycker jag faktiskt att dom har hjälpt mig bra och varit klara i vad som gäller. Annars fattar man ju nada!
Jag fattar inte att jag säger det här men, tack för er hjälp, den var för en gångs skull riktigt bra och trevligt bemötande var det också!
Från en glad och nu lättare Lena!

Inga kommentarer: