måndag 1 november 2010

En hel dag med Anna!

Det var länge sedan vi umgicks. Hon har fått sitt andra barn och jag har börjat jobba så då blir det inte lika ofta. Men idag fick vi verkligen till det. Träffades ute klockan 9 och jag och Freya gick hem klockan 16! Vi var ju inte ute hela tiden men nog fick både barnen och vi (iaf jag) ur oss en massa energi!

När jag kom hem ställde jag mig och diskade, sen kom Patrik hem och ganska snabbt efter det var det bara att klä på sig igen för att åka till Frölunda Torg med Malin! Så nu står jag och väntar på bussen som bör komma om 3 minuter.

Ska köpa klistermärken eller liknande till tvättmaskinen och en klänning eller nått till mig. Får se om jag hittar det jag är ute efter!

Hejsan svejsan!

1 kommentar:

Anna sa...

Ja hörru vilken dag =) Wille somnade 18.30 och jag ska nog också gå o lägga mig tidigare =) Tack för idag! KRAM