tisdag 17 augusti 2010

Så trött!

Jag har varit så galet trött dom senaste dagarna (månaderna?). Jag tror att det är för att jag inte har jobbat på...ja.. 1 vecka är det ju bara, hehe. Men jag får verkligen mer energi av att gå upp till jobbet. När jag är hemma bara så har jag så svårt för att få något gjort. Jag vill göra massor men blir handlingsförlamad. Riktigt jobbigt.. Har ni några förslag på vad jag kan göra för att komma ur detta?

Nu börjar jag ju jobba (Yeah!) på måndag så jag vill ju utnyttja denna veckan till att få saker gjorda som är svårare att få tid till sen. Jag måste nog kanske skriva ner och sen bestämma mig vad jag vill göra först och sen beta av listan?

Dagis har stängt idag så Freya blir hemma med mig. Ska försöka få något gjort samt hitta på något med henne. Får se om jag får en energikick under dagen!

Freya gör en kullerbytta och pappa lägger sig i


Puss mamma!


Fjärils Freya!

1 kommentar:

mamma sa...

Den såg allt go ut!!! =)