tisdag 3 augusti 2010

Hon saknar

Freya frågade mig i söndags morse om vi skulle gå till dagis? Sötnosen, hon saknar verkligen dagis nu! Hon har frågat efter dagis innan med men det är inte helt lätt att förklara varför vi inte ska gå dit. Vi har sagt att dagis är stängt, att dagis behöver vila lite men snart får vi gå dit igen. Gullunge!

Det vad helt underbart igår. Även om jag kom hem lite senare än vanligt så hann jag med så mycket. Framförallt umgås med Frya (för att jag inte satt vid datorn!). Vi satt och övade lite bokstäver, målade gubbar (och Freya gjorde sin första gubbe utan kropp ni vet?), bakade hallonpaj och så hade vi dansshow för Patrik och Freya skratta så hon nästan kiknade! Sen var det dax att sova och hon grina och grina för hon ville ju dansa mer för pappa! Vi får nog göra en ny dansshow för honom idag ;)

På tal om dans, jag har anmält Freya till något som heter Funky Kids på mitt gym! Kommer vara på lördagar och så måste jag lr Patrik vara med. Det kommer hon nog gilla! Längtar tills det sätter igång (v36 tror jag) så jag får se hennes reaktion och hur hon kommer klara av det. Spännande!

Snart framme på jobbet och idag ska jag.. Ja, måla för 6 dagen i rad och ändå har vi inte kommit hälften än! Men men, snabba pänseldrag idag så kanske vi hinner till delmål halva idag!

Hoppas ni har det bra! Saknar er mina vänner!
Och Hanna, dig framförallt! Jag hoppas vi kan få en lucka snart så du kan komma ner! Puss på dig vännen!

1 kommentar:

Tokiga jag sa...

huvudfoting heter det! Vad duktig hon är lilla tjejan den får du spara ju