fredag 20 augusti 2010

Guld

Drog iväg till skolan (guld) där jag har jobbat hela vårterminen. Träffade Göran och några fler men mina kära Thailänadre var inte där! Alla var sjuka =(
Men det blev kul ändå. Göran skulle iväg på några ärenden så jag hängde med och fick köra! Älskar att köra bil! Det var inte så mycket trafik heller så det var skönt. Gött med en liten mini mini trip!
Sen blev det fredagsfikan och fick träffa en hel del andra som jag inte sett på länge. Fast dom stod och pratade med mig så sa dom efter ett tag: Men, har jag träffat dig förut?
Jag bara garva! Jag hade satt upp håret (RockaBilly-style) och det har inte dom sett mig i innan så dom kände inte igen mig! Sen när jag sa vem jag var så bara: Jaha men är det du Lena! Hehehe!

Försöker gå ner mina 4 kg jag gick upp så nu är det dax för min potatis och purjolökssoppa! I pulver form tyvärr men den är helt okej ändå måste jag säga! Detta tar jag bara för att få en kickstart. Så 1 vecka eller 2 sen är det vanlig mat igen.

Så nu äta sen hämta Freysan!
Kram på er

Inga kommentarer: