onsdag 18 augusti 2010

Härlig morgon!

Vaknade, väckte Freya, gick upp, klädde på oss och gick mot dagis. Vädret var helt underbart. Friskt men ändå ganska varmt, härlig sol och det doftade så gott. Känns att hösten börjar närma sig och jag verkligen älskar hösten. Alla vackra färger, den friska luften och alla mysiga halsdukar. Sen att man kanske måste ha långärmad men inte alltid jacka. Tycker det är så mysigt!
Många känner sig nere när hösten kommer med mörkare dagar men jag, jag får energi. Hösten är som mitt egna nyår. Jag börjar om på nytt, får saker gjorda och njuter av livet!

Härliga höst, du är välkommen

2 kommentarer:

emelie sa...

Tycker också det är mysigt med höst! Speciellt på kvällarna när man kan tände en massa ljus och krypa ner under filten i soffan! :)

emelie sa...

Stämmer :)