onsdag 4 augusti 2010

Patrik

Tack Sessan! Huvudfoting, så heter det ja! Den sitter på kylskåpet hemma med datum och allt. Så den kommer sparas!


Fy fan vilken äckligt jobbig dröm jag hade i natt. Jag drömde att Patrik inte hörde av sig och efter nästan 2 dygn så läser jag på Facebook att han är död!?!
Jag ringer desperat till svärmor som stängt av mobilen. Efter några försök svarar hon, med kass mottagning, och säger att han är på Varbergs sjukhus men död. Sen bryts det och jag får inget mer veta och får inte tag på henne! Desperat försöker jag få mamma eller Roger, som hade kommit samma dag, att köra ner dit och stanna med mig och bo hos svärmor. Men dom hade inte direkt bråttom iväg och paniken växte inom mig. Jag skrev till min kusin Jenny på msn som bara sa, jaha oj då men du, kan vi prata mer om det sen?
Wtf!! Min fästman är död och ingen verkar bry sig om att trösta mig eller ens ringa och säga vad som hänt?

Behöver jag säga att jag hade panik när jag vaknade i morse? Missade nästan bussen för att jag kunde inte sluta klappa och pussa på honom.

Jag älskar dig så sjukt mycket Patrik Hansson! Du är mitt allt!

1 kommentar:

Patrik sa...

Vad jag vet så lever jag =)
Älskar dig med. Puss