måndag 2 augusti 2010

Mindre data

I förrgår bad jag Patrik gömma min dator. Jag sitter bara på FB och spelar spel hela tiden! Jag blir själv galen på det men kan inte sluta, så nu ska jag försöka att dra ner på det, om så Patrik ska behöva gömma den för mig. Måste bli skärpning!

Vi är lite krassliga här hemma. Dock bättre idag men det är något som spökar. Känns som att vi aldrig blir av med dessa små sjukdommar.

Usch, känns som att hösten redan är påväg! Jag gillar verkligen hösten, men jag vill kunna njuta ett tag av sommaren först.. Undra om vi kommer kunna grilla någon kväll mer? Utan att frysa ihjäl när man sitter där ute.

Idag på jobbet så träffade jag Göran. Han är på den andra skolan som jag varit på hela våren och det var verkligen kul att träffa honom igen! Det är helt sjukt men jag saknar verkligen alla uppe på Guldheden. Mina Thai-tjejer, Anna och Göran! Härligare gäng får man leta efter!
Som det ser ut nu så blir det inget mer efter denna veckan, så då tänkte jag gå och hälsa på på guldheden nästa vecka. Hoppas ju såklart på att jag får mer jobb men vill så gärna träffa allihop!

Inga kommentarer: