måndag 30 augusti 2010

Nu avslöjar jag min hemlighet!

Jo, det är så här... att jag är gravid! Haha NEJ, det är jag inte. Alla har gissat på det men så är inte fallet.
Utan det är så att Patrik har fått ett nytt jobb! Detta kommer innebära att han kommer jobba dag och det tar honom 10 minuter att cykla till jobbet! Vi är så grymt glada! Detta har vi väntat på så länge. Nu äntligen så har det hänt och det kommer att bli av. På onsdag börjar han! =)
Det kommer innebära så många förändringar för oss. Vi kommer ha mer tid för varandra som familj, kunna hjälpas åt, vi kan få mer egentid så som att jag kan gå till gymmet osv. Vi kan hjälpas åt med mat, handla, tvätta, städa, Freya... you name it!

Me So Happy!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag anade att det var så! Så himla roligt!! :)

Lenaa sa...

Hanna: Du fick mitt sms svar va?