tisdag 1 september 2009

Saknar...

Jag saknar närhet, ömhet, kärlek. En gnutta positiv uppmärksamhet. Någon som verkligen bryr sig om mig. Jag väntar på det, att det ska komma ifrån den jag vill ha det ifrån men frågan är hur länge jag kommer behöva vänta. Förgäves eller med goda resultat? Hur länge bör jag vänta? När är det dags för mig att ställa krav på ett svar? Jag vet att jag inte kommer orka vänta för länge. Har redan gjort det ett bra tag och nu är tiden snart ute. Jag måste tänka på mig själv. Jag klarar inte av att vara utan det jag nämnde ovan. Vissa klarar sig bra utan men inte jag, mitt behov för sånt är för stort. En del tycker att mitt behov är för stort och påfrestande. Detta vet jag och har givit efter så mycket, men för mycket. För nu mår inte jag bra av det.... Mitt hjärta svider och innan det blöder måste det hänt något......

1 kommentar:

Mamma sa...

En del av det behovet får du väl här uppe i Dalarna. Från hela din stora släkt ( det är många det) + vänner. Men bli så klart för sällan när det är 45 mil. Kram Jag älskar dej min gumma!
När ni åkte med tåget i måndags.. så nog stod jag där och grät så fort dörrarna stängdes.......
å nu igen när jag skriver det här.