torsdag 24 september 2009

Avhyvlning

Jag fick mig en avhyvling igår av Sessan, haha! Det behövde jag. Hade fastnat i min bana och där kunde jag ju inte stanna. Jag måste ta tag i vissa saker fast det tar emot. Jag måste inse att det kommer inte funka, för mig, att ha det som det är nu. Att han ska bo kvar tills jag fått ett jobb för att slippa soc. Det kan ju ta x antal månader och snacka om att bara plåga mig själv. Jag kommer inte orka ha han hemma där. Då kommer man bara stå och trampa på samma ställe och det är ju det sista jag vill! Jag behöver att vi går vidare. Men visst, det gäller att söka jobb som en galning nu. Så hoppas jag att jag inte behöver få så mycket hjälp av soc. Någon månad kanske. Helst innan jul ska det börja ordna upp sig. Tack Sessan för att du pratar lite vett i mig ;) Jag hoppas flytten kommer gå kanon för dig. Hade jag kunnat hade jag lätt hjälpt dig. Kram!

1 kommentar:

Tokiga jag sa...

äsch som jag skrivet gumman klarar jag det så klarar du det! det kommer bli jättetufft för dig MEN du är min starka lena och du KAN klara detta. nu sörjer du denna helgen sen så tuffar du till dig och fixar allt vi pratat om!

Jag måste börja lära mej å våga sinne
sväljer min stolthet tittar upp fast tårar rinner
har lovat mindre men
nu ska ja hålla allt
går ut på stridsfältet!!!!