måndag 21 september 2009

Singel.....

Ja så är det... Nu är jag singel. Nu blir jag ensamstående mamma. Han vill inte mer och tror inte det kan räddas. Vad fan gör man då lixom? Inte kan jag kämpa själv längre iaf. Jag är helt jävla slut. Jag orkar verkligen inte detta mer. Känner mig lurad då jag frågat så många gånger men fått andra svar än vad han verkligen känt. Nu, äntligen, kröp det fram vad han verkligen kände. Jag är så jäkla sårad! Det gör så ont! Det var fan inte detta jag ville! =( Nej måste sluta skriva...det gör bara mer ont att sitta och dra upp det..... Kram till mina älskade vänner

4 kommentarer:

Linda L sa...

Ursch då gumman, men se det positivt.. det blir bättre.
Klart det inte är kul att det blir så här, men som du sa vad gör man. Man kan inte kämpa helt själv mot något som inte den andra vill.
Du vet att du har mig vid din sida.. alltid!!
Styrke pussar och kramar till dig

Mamsen sa...

En stor kram min älskade dotter. Snart är du här hos mej så jag kan krama och trösta dej. LOVE YOU

Linda E sa...

Du är stark och klarar dig ändå!! Stå på dig bara!! Kram

Tokiga jag sa...

du klarar det! klarar jaf det så klarar du det! du vet vart jag finns. vi kan böla ihop! upp med huvudet torka tårarna och tänk WE SHALL OVER COME