tisdag 15 september 2009

Lämnat Freya på dagis. Tycker att det går bra! Hon gråter när jag säger hejdå men det har gått över innan jag ens hunnit utanför dörren. Så det är skönt! Jag bakade två plåtar med hallonmuffins igår! Haha! Jag som hatar att baka! Aldrig gillat det men nu hade jag hallon hemma som jag behövde göra mig av med så då blev det muffins. Goda blev med också, yammy! Har bjudit in grannarna på fika idag, jag menar, två plåtar muffins själv, liiite väl mycket, hehe! Och så var det på tiden att dom fick komma och hälsa på inne hos oss. Jag har inte vågat bjuda in dom innan för att det varit såå smutsigt här hemma och inget att bjuda på. Men jag både bakade och tokstädade igår så nu är det fritt fram =) Lite dåligt med kommentarer tycker jag. Har mina läsare gett upp min blogg? Kan iofs förstå då det är ganska mycket bitterhet att läsa.. Inte så kul kanske. Men men jag hoppas ni finns kvar iaf. =) Love Lena

2 kommentarer:

Hanna sa...

jag är kvar :) pussåkram

Linda L sa...

Mee too :) puss o kram